Предметна методична комісія (ПМК) вчителів початкових класів працює над проблемою:"Формування культури здоров'я молодших учнів шляхом впровадження здоров'язберігаючи освітніх технологій"


Початкова ланка освіти фундамент навчання, адже саме тут закладається основа для формування особистості майбутнього громадянина. Вона має забезпечити подальше становлення і різнобічний розвиток особистості дитини; цілеспрямовано виявляти й розвивати її здібності в різних видах діяльності; створити умови для повноцінного засвоєння базового рівня освіти й уміння вчитися.

Колективна творчість учителів у закладі можлива за умов ідейної, організаційної, мотиваційної та емоційної єдності педагогів. Саме така єдність однодумців об'єднує вчителів початкових класів нашого освітнього закладу, які мають різний педагогічний досвід, погляди, але однаково працелюбних, які цікавляться новими педагогічними технологіями, знахідками.

Формою пропаганди і впровадження передового педагогічного досвіду є виставки творчих робіт учителів та учнів, які регулярно проводять у закладі. Готуються до виставки на основі змісту планів самоосвітньої роботи, теми їх поглибленої діяльності. З-поміж багатьох експонатів виставки слід зазначити таблиці-опори; схеми-опори; засоби малої наочності; матеріали для тестової перевірки знань; картки оперативного контролю; папки-накопичувачі; альбоми дитячих казок; віршів; малюнків; учнівські зошити; методичні розробки складних тем; зразки проектів тощо.

Непередбачувані паузи і «канікули» не повинні перешкоджати зростанню педагогічної майстерності вчителів. Тому в період між засіданнями проводяться методичні тижні, декади, індивідуальні й групові консультації згідно з графіком, творчі звіти вчителів, тижні педагогічної майстерності, методичні фестивалі, методичні оперативки, бесіди за круглим столом, учнівські олімпіади, взаємовідвідування уроків, вивчення і впровадження в практику досягнень психолого-педагогічної науки, передового педагогічного досвіду.

Одним із напрямків стимулювання творчих пошуків педагогів є взаємовідвідування уроків. Необхідність кваліфікованого аналізу уроку, виявлення його позитивних сторін, оригінальності й новизни спонукає їх до вивчення теорії та методики предмета, критичного оцінювання своєї роботи, пошуку в ній невикористаних резервів. Присутність на уроці колег спонукає педагога, який проводить урок до прояву творчих здібностей на основі синтезу теорії, передового досвіду та власної практики. Нотатки з уроку є цінним матеріалом для аналізу навчально-виховної роботи в школі. За цих умов сама атмосфера шкільного життя надихає їх на результативнішу роботу.

Робота ПМК вчителів початкових класів має як практичний, так і теоретичний напрям. На засіданнях учителі виступають із доповідями, ознайомлюючи колег зі своїми професійними відкриттями. Велику увагу приділяють колеги виховній роботі. В ході проведення різноманітних виховних заходів обов'язково має реалізовуватись мета, яка ставиться перед учнями, наприклад:

- формування навичок культурної поведінки, уміння планувати, організовувати свою роботу , бережливо ставитися до спільного майна;

- формування етичних уявлень про добро, справедливість, скромність, негативного ставлення до поганих якостей;

- виховання почуття патріотизму, любові й поваги до своєї Батьківщини, свого народу й традицій;

- формування високої духовності й національної самосвідомості.

Традиційно в нашіому закладі проводиться тиждень початкових класів під час якого проводяться заходи, що сприяють зацікавлення дітей предметами, що вивчаються у початкових класах, виховання почуття колективізму, любові до знань.

Головна мета в роботі наших вчителів:

· забезпечити подальше становлення особистості дитини;

· цілеспрямовано виявляти і розвивати її здібності;

· формувати вміння та бажання вчитися;

· створити умови для того, щоб діти з радістю йшли до освітнього закладу.

Кiлькiсть переглядiв: 1021

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.