Робота з обдарованими дітьми у закладі здійснюється відповідно до плану роботи освітнього закладу. Діяльність педагогічного колективу спрямована на вирішення таких завдань:

- пошук та цілеспрямований відбір обдарованих дітей;

- створення максимально сприятливих умов для інтелектуального, духовного, морально-естетичного та фізичного розвитку учнів школи;

- впровадження прогресивних технологій навчання;

- формування в учнів потреби до самоосвіти, до творчості;

- надання можливості учням реалізовувати власні творчі ідеї під час науково-дослідницької роботи;

- виховання національно свідомого громадянина України;

- задоволення потреб учнів у професійному самовизначенні.

У закладі створено банк обдарованих дітей, до якого на кінець 2018/2019 навчального року внесено 16 учнів. Роботу з обдарованими дітьми вчителі та класні керівники проводили згідно індивідуальних планів роботи, які сприяли розвиткові інтелектуальних здібностей, потенційних можливостей, критичності та культури мислення учнів. Протягом року обдаровані школярі залучалися до участі в І та ІІ етапах учнівських олімпіад із навчальних предметів, творчих конкурсах, Всеукраїнських та Міжнародних конкурсах з навчальних предметів, спортивних змаганнях, предметних тижнях, роботі Малої академії наук України.

Під час проведення навчальних занять вчителі використовували для здібних дітей диференційовані завдання підвищеного рівня складності, запроваджували інноваційні методи навчання та виховання.

Згідно з графіком вчителями проведено предметні тижні, І етап олімпіад, та підготовлено учнів до участі в ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів. Всього взяли участь в районних олімпіадах - 21 учень. З них стали переможцями 7 учнів. Учні посіли 11 призових місць (ІІ – сім, ІІІ – чотири).

Найбільш результативними були олімпіади з фізики, економіки, хімії, Міжнародному конкурсі з української мови імені П. Яцика, Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді імені Т. Шевченка.

/Files/images/переможців.png

/Files/images/РАЙОННІ.png

/Files/images/обласні.png

Упродовж року педагоги залучали учнів до участі в Всеукраїнських та Міжнародних учнівських конкурсах з навчальних предметів. Красножон Оксаною Вікторівною, вчителем біології залучено 17 учнів до участі в конкурсі «Геліантус», Ліщук Ольгою Григорівною, вчителем фізики - 4 учні до участі в конкурсі «Левеня», Злагоднюк Оленою Григорівною, вчителем математики – 12 учнів до участі в конкурсі «Кенгуру», Оченашем Віталієм Григоровичем, учителем історії – до участі в конкурсі «Лелека» залучено 10 учнів, Лютинською Мариною Олександрівною, учителем інформатики – до участі в конкурсі «Бобер» залучено – 13 учнів, у конкурсі «Олімпіс» - 17 учнів, Роговою Наталією Тимофіївною, учителем початкових класів – 14 учнів до участі в конкурсі «Соняшник», Горячківською Людмилою Олександрівною, учителем української мови – до участі в конкурсі «Патріот» - 5 учнів.

Одним із показників результативності роботи з обдарованими дітьми є успішність учнів у вивченні навчальних предметів.

В 2018/2019 навчальному році 3 учнів були нагороджені Похвальними листами - Гончаренко Софія, учениця 3-го класу; Ревега Аліна, учениця 6-го класу; Атаманенко Вероніка, учениця 7-го класу.

Питання про роботу з обдарованими дітьми висвітлювалися на нарадах при директорові (протокол №10 від 17.12.2018 року) та на педагогічній раді (протокол №1 від 08.01.2019 року «Про аналіз роботи з обдарованими учнями»).

Проаналізувавши роботу з обдарованими учнями, можна зробити висновок, що робота з обдарованими дітьми в освітньому закладі проводиться на належному рівні, але є й недоліки: окремі учителі недостатньо працюють з обдарованими учнями, малий відсоток учнів 9-11 класів залучені до науково-дослідницької роботи та предметних олімпіад.

Кiлькiсть переглядiв: 39

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.