Робота з обдарованими дітьми у Солгутівському ліцеї здійснювалася відповідно до плану роботи закладу на 2022/2023 навчальний рік. Діяльність педагогічного колективу освітнього закладу була спрямована на вирішення таких завдань:

- пошук та цілеспрямований відбір обдарованих дітей;

- створення максимально сприятливих умов для інтелектуального, духовного, морально-естетичного та фізичного розвитку учнів;

- впровадження прогресивних технологій навчання;

- формування в учнів потреби до самоосвіти, до творчості;

- надання можливості учням реалізовувати власні творчі ідеї під час науково-дослідницької роботи;

- виховання національно свідомого громадянина України;

- задоволення потреб учнів у професійному самовизначенні.

В рамках реалізації цього напряму роботи було заплановано та здійснено ряд заходів:

- переглянено та поновлено банк даних про обдарованих учнів ( на кінець 2022/2023 навчального року внесено 19 учнів);

- на педагогічних радах, засіданнях творчих груп розглядалися питання про підсумки участі учнів закладу в олімпіадах, турнірах, конкурсах;

- велась індивідуальна підготовка учнів до участі в районих, обласних, Всеукраїнських етапах олімпіад;

- забезпечувалась робота гуртків;

- створені умови для реалізації потреб учнів у спортивних заняттях.

Робота педагогічного колективу, яка велась з метою виявлення і підтримки талановитої молоді, створення умов, необхідних для розвитку індивідуальності та неординарних здібностей учнів ліцею має свої позитивні результати.

За результатами участі учнів у Всеукраїнських олімпіадах, художніх та спортивних конкурсах та змаганях слід відмітити окремих учнів, які досягли найкращих результатів, а саме:

Большакова Ю., учениця 7-го класу – ІІІ місце у Всеукраїнській учнівській олімпіаді з української мови і літератури;

Новікова Марія, учениця 4-го класу - ІІІ місце у Міжнародному конкурсі з української мови імені Петра Яцика;

Ревега Аліна, учениця 10-го класу - І місце у Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді імені Т.Шевченка;

Токарчук Дмитро, учень 11-го класу – ІІ місце у Всеукраїнській учнівській олімпіаді з правознавства.

Ревега А., учениця 10 класу стала призером, зайнявши ІІІ місце, у Гайворонському регіональному конкурсі читців сонетів Вільяма Шекспіра.

В громаді продовжувала свою роботу Гайворонська філія Кіровоградської Малої академії учнівської молоді, у якій навчалися 2 учнів – в секціях: інформатика, біологія. За результатами навчання:

Марат Є., учень 10-го класу – призер І районного етапу Конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН.

Ревега А., учениця 10 класу - ІІ місце в ІІ (обласному) етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України у 2023 році.

Кіровоградською Малою академією наук учнівської молоді було проведено обласний конкурс «Квіти перемоги», у номінації «Дерево життя» учні 10 класу під керівництвом Пруса Д.О., вчителя фізичної культури стали переможцями.

«Кольори нашої перемоги" під такою назвою в Кіровоградській області відбувся обласний етап національного конкурсу малюнків, присвячений річниці початку повномасштабного вторгнення рф на територію України – Прус К., учениця 6 класу та Ревега А., учениця 10 класу зайняли І місця в своїх вікових категоріях.

Комунальним закладом «Гайворонський краєзнавчий музей» Гайворонської міської ради був проведений дев’ятнадцятий конкурс образотворчого мистецтва ім. М.Ф. Жидельова на тему «Разом до ПЕРЕМОГИ!» за підсумками якого Прус К., учениця 6 класу здобула перемогу в номінації «За високу художню майстерність».

У травні 2023 року команди ліцею взяли участь в першому етапі Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри "Сокіл" ("Джура") у 2022/2023 навчальному році, за результатами якої команда «Скаут» (старша група) виборола І місце, а команда середньої групи «Чайка» здобула ІІ місце.

Одним із показників результативності роботи з обдарованими дітьми є успішність учнів у вивченні навчальних предметів, так у 2022/2023 навчальному році 3 учнів нагороджені Похвальними листами «За високі досягнення в навчанні» (Хитрук С., учениця 5 класу; Прус К., Рогова Є., учениці 6-го класу та Ревега А., учениця 10-го класу).

Питання про роботу з обдарованими дітьми висвітлювалися на нарадах при директорові та на педагогічній раді. Проаналізувавши роботу з обдарованими учнями, можна зробити висновок, що робота з обдарованими дітьми проводилась у Солгутівському ліцеї на належному рівні.

Проте слід зазначити, що не всі вчителі приділяють достатньо уваги мотивації та розвитку учнівських обдарувань. Підготовка до конкурсів, олімпіад часто має стихійний характер, що негативно впливає на результативність. Знизилась кількість учасників у Міжнародних і Всеукраїнських предметних конкурсах (частково на це вплинув карантин та введення військогового стану в Україні).

Кiлькiсть переглядiв: 618

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.