Підписатися на RSS
Заохочення громадян до активної реальної участі в процесах управління громадським життям потрібно формувати, починаючи зі шкільного віку.
Саме в шкільному віці усвідомлення своєї участі у вирішенні важливих справ громадського життя є основою подальшої активної позиції у дорослому житті. Однією із форм залучення школярів до громадського життя є їхня участь в учнівському самоврядуванні.
/Files/images/6.jpgНаше самоврядування є самоврядуванням учнівським. Його творять всі учні школи і тільки вони. Зміст виховної роботи складається не з безплідних розмов з дитиною, а із створення таких життєвих ситуацій, в яких проявляються кращі риси особистості.

Завдання учнівського самоврядування

Сприяти навчальній та творчій діяльності учнів.
Формувати особистість з глибоко усвідомленою громадською позицією.
Забезпечення захисту прав і інтересів учнів.
Формування ініціативної, здатної приймати нестандартні рішення особистості.
Створення широкого поля можливостей для самореалізації школярів в конкретних справах.
Виховання почуття власної гідності.
Відвертати дітей від асоціативних форм поведінки.
/Files/images/Рисунок1.jpg
Координатором роботи шкільного парламенту в нашій школі є педагог організатор. Завдяки злагодженій роботі учнівського парламенту, координатора, педагогічно колективу члени учнівського парламенту стали активними учасниками різноманітних акцій та волонтерського руху.

Принцип дії педагога-організатора щодо учнівського самоврядування акумульований у формулі:

"Радь! Пропонуй!
Показуй перспективи зростання!
Зацікавлюй! Довіряй! Аналізуй!
Давай дітям можливість виявити ініціативу!
Але не "натискай"!"
Кiлькiсть переглядiв: 527

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.