Методична проблема ПМК вчителів початкових класів, визначена на наступні 5 років (2022-2027 роки) :
«Реалізація сучасних педагогічних технологій освіти на засадах компетентнісного підходу в контексті НУШ».
Сучасна школа в умовах модернізації освіти потребує «нового» типу вчителя, який творчо думає, володіє сучасними методами і технологіями освіти, прийомами психолого-педагогічної діагностики, способами самостійного конструювання педагогічного процесу в умовах конкретної практичної діяльності, умінням прогнозувати свій кінцевий результат. Педагогічний колектив предметної методичної комісії (далі ПМК) вчителів початкових класів – це група однодумців, кожен з яких зберігає кращі педагогічні традиції і, в той же час, реалізує інноваційні напрями своєї діяльності, прагнучи до творчості, пошуку нових підходів до навчання та виховання здобувачів освіти.
У складі ПМК працюють 4 вчителів початкових класів. Мають наступні кваліфікаційні категорії: Спеціаліст вищої категорії – 2 ( з них Звання «Старший вчитель» -1) Спеціаліст І категорії – 2. Всі 4 вчителів мають вищу освіту.
Вчителі початкових класів ведуть цілеспрямовану роботу з реалізації завдань з удосконалення фахової майстерності та готовності до запровадження в освітній процес стандартів нового покоління:
1. Впровадження сучасних технологій, спрямованих на розвиток ключових компетенцій здобувачів освіти.
2. В організації освітнього процесу орієнтація на особистісно-орієнтований та діяльнісний підхід з пріоритетом на збереження здоров'я здобувачів освіти.
3. Продовжили роботу з реалізації наступності між початковою школою та дошкільним навчальним закладом, забезпечення наступності при переході дитини з початкової в середню ланку ліцею.
4. Продовжили вивчати, узагальнювати та поширювати досвід роботи колег з реалізації власних методичних проблем.
Основними завданнями методичної роботи ПМК вчителів початкових класів є:
1. Удосконалення технологій проведення сучасного уроку, організації навчальної діяльності учнів, з метою забезпечення найбільш високих результатів у реалізації і в досягненні нових освітніх цілей.
2. Створення умов для розвитку навчально-дослідницької діяльності здобувачів освіти, підвищення рівня мотивації їх до навчання.
3. Активізація роботи педагогів, щодо поширення власного педагогічного досвіду
Коментарi